EĞİTİM KUTUSU - Müşteri Temsilcisi - Call Center Personeli
Kadıköy’de faaliyet gösteren Eğitim Kutusu bünyesinde görevlendirilmek üzere Müşteri Temsilcisi/Call Center personeli alımı yapılacaktır.
Sahip Olunması Beklenen Nitelikler
- Yazılı ve sözlü iletişim dahil olmak üzere mükemmel müşteri hizmetleri becerisi sergilemek,
- Problemler karşısında çözüm üretme yeteneği göstermek,
- İş birliği ve ekip çalışmasına yatkın olmak,
- Dikkatli ve detaycı çalışma becerisi sergilemek,
- Düzgün bir diksiyona ve ikna yeteneğine sahip olmak,
- Planlama ve organizasyon becerisi sergilemek,
- Erkek adaylar için askeri yükümlülüğü bulunmamak,
- Müşteri hizmetleri konusunda deneyime sahip olmak.
İş Tanımı
- Müşteri etkileşim ve işlemlerinin kayıtlarını almak,
- Müşterilere telefon veya e-posta yolu ile şirketin ürün veya hizmetleri hakkında detaylı bilgi sağlamak,
- Müşteri memnuniyetini sağlamak için gereksinimleri belirlemek ve değerlendirmek,
- Müşterilerin sorunlarını ele almak ve çözmek için uygun değişikliklerin yapıldığından emin olmak,
- Çözümlenmemiş müşteri şikayetlerini, araştırma yapılması için belirlenen bölümlere yönlendirmek,
- Genel müşteri memnuniyeti hakkında raporlar derlemek,
- Müşteri hesaplarının iptal veya güncelleme işlemlerini gerçekleştirmek,
- Müşteri bilgilerini toplayarak ve ihtiyaçlarını analiz ederek, potansiyel ürün veya hizmetler için yönetime tavsiyelerde bulunmak,
- Ürün ve hizmetler için satış fırsatları oluşturmak,
- Kurumun iletişim prosedürleri, kural ve politikalarını takip etmek,
- Müşterilerden gelen şikayetler doğrultusunda sürecin takibini yapmak,
- Müşteri portföyünü büyütmek için araştırmalarda bulunmak,
- Rakip analizi ve pazar araştırma çalışmalarında yer almak,
- Ürün ve hizmet tanıtım, satış işlemleri ile ilgilenmek.
İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.