JARVIS YAZILIM ve DANIŞMANLIK - Çağrı Merkezi Personeli
Jarvis Yazılım ve Danışmanlık bünyesinde çalıştırılmak üzere Çağrı Merkezi personeli istihdamı sağlanacaktır.
İşin Tanımı
- Müşteri veya Potansiyel Müşteri Çağrılarının Karşılanması, Sistem Kayıtlarının Yapılması ve Çağrı Takibinin Yapılması
- Müşterilerle Sürekli İletişim Halinde Olarak Problemleri Çözmek, Yönlendirmek, Gerekli Bilgileri Vermek ve Müşteri Memnuniyetini Oluşturmak.
- Operasyonel İşleri Yürütmek (Doküman Girişi, Uygulama Testi vb)
- Çeşitli Platformlarda Şikayet Yönetiminin ve Takibinin Düzenli Yapılması (Internet, Mobil, Intranet vb.)
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
- Microsoft Ofis Programlarını İyi Derecede Kullanabilen,
- İletişim ve İkna Becerileri Gelişmiş,
- Görüşme (Telefon, internet vb.) Analizlerini Yaparak Yöneticilerine Geri Bildirim Verebilecek,
- Sabırlı, Disiplinli ve Düzenli Çalışabilen,
- Yoğun ve Esnek Çalışma Temposuna Uyum Sağlayabilen,
- İş Kalitesine Odaklanıp Hedef Doğrultusunda Çalışan,
- Takım Çalışmasına Yatkın,
- Sorumluluk Sahibi,
- Motivasyonu Yüksek, Zaman Yönetimine Dikkat Eden ve Gelişime Açık,
- Planlama Konusunda Organizasyon Yeteneğine Sahip,
İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.