Üsküdar Üniversitesi

JARVIS YAZILIM ve DANIŞMANLIK - Çağrı Merkezi Personeli

 

Jarvis Yazılım ve Danışmanlık bünyesinde çalıştırılmak üzere Çağrı Merkezi personeli istihdamı sağlanacaktır.

İşin Tanımı

  • Müşteri veya Potansiyel Müşteri Çağrılarının Karşılanması, Sistem Kayıtlarının Yapılması ve Çağrı Takibinin Yapılması
  • Müşterilerle Sürekli İletişim Halinde Olarak Problemleri Çözmek, Yönlendirmek, Gerekli Bilgileri Vermek ve Müşteri Memnuniyetini Oluşturmak.
  • Operasyonel İşleri Yürütmek (Doküman Girişi, Uygulama Testi vb)
  • Çeşitli Platformlarda Şikayet Yönetiminin ve Takibinin Düzenli Yapılması (Internet, Mobil, Intranet vb.)

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

  • Microsoft Ofis Programlarını İyi Derecede Kullanabilen,
  • İletişim ve İkna Becerileri Gelişmiş,
  • Görüşme (Telefon, internet vb.) Analizlerini Yaparak Yöneticilerine Geri Bildirim Verebilecek,
  • Sabırlı, Disiplinli ve Düzenli Çalışabilen,
  • Yoğun ve Esnek Çalışma Temposuna Uyum Sağlayabilen,
  • İş Kalitesine Odaklanıp Hedef Doğrultusunda Çalışan,
  • Takım Çalışmasına Yatkın,
  • Sorumluluk Sahibi,
  • Motivasyonu Yüksek, Zaman Yönetimine Dikkat Eden ve Gelişime Açık,
  • Planlama Konusunda Organizasyon Yeteneğine Sahip,

İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.


Etiketler

çağrı merkezi