Üsküdar Üniversitesi

TÜRK TELEKOM - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

 

Türk Telekom (NETVİS) bünyesinde görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi istihdamı yapılacaktır.

İŞ TANIMI;

Şirket bünyesinde, Kobi segmentindeki müşterilere Türk Telekom ürün ve servislerinin verilen hedefler doğrultusunda telefonda satışını yapacak / satış randevusu alabilecek.

ARANAN NİTELİKLER;

İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.

• Office uygulamalarına hakim ve iyi derecede excel kullanabilen,

• Müşteri odaklı bakış açısına sahip,

Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek,

• Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,

• Analitik düşünebilen, dikkatli ve ayrıntılara önem veren,

• Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

• Takım çalışmasına yatkın,

• Ses tonu ve diksiyonu düzgün,

Telefonda satış konusunda kendine güvenen.

 

İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.


Etiketler

müşteri temsilcisi çağrı merkezi