Üsküdar Üniversitesi

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ - Çağrı Merkezi

 

Üsküdar Üniversitesi bünyesindeki Çağrı Merkezi ofisimizde tam zamanlı olarak İngilizce bilen temsilci arayışımız bulunmaktadır.

Aranan Nitelikler;

  • Konuşma düzeyinde İngilizce bilgisine sahip olmak
  • Microsoft Office programlarını aktif olarak kullanabilen

(excel, word, power point)

  • Diksiyonu düzgün
  • Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, insan ilişkileri kuvvetli
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Hedef odaklı çalışabilen
  • Yoğun iş temposuna ve vardiya sistemine uyum sağlayabilecek
  • Hizmet kalitesine önem veren
  • Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık


İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.


Etiketler

çağrı merkezi