ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ - Call Center Personeli
Üniversitemiz bünyesindeki Çağrı Merkezi Biriminde tam zamanlı olarak çalışabilecek personel istihdamı yapılacaktır.
Adaylarda konuşabilecek düzeyde İngilizce bilme şartı aranmaktadır.
Arana Nitelikler;
• Diksiyonu düzgün
• Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, insan ilişkileri kuvvetli
• Takım çalışmasına yatkın
• Hedef odaklı çalışabilen
• Microsoft Office programlarını (excel, word, power point) aktif olarak kullanabilen
• Yoğun iş temposuna ve vardiya sistemine uyum sağlayabilecek
• Hizmet kalitesine önem veren
• Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık
İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz