Üsküdar Üniversitesi

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ - Call Center Personeli

 

Üniversitemiz bünyesindeki Çağrı Merkezi Biriminde tam zamanlı olarak çalışabilecek personel istihdamı yapılacaktır.

Adaylarda konuşabilecek düzeyde İngilizce bilme şartı aranmaktadır.

Arana Nitelikler;
• Diksiyonu düzgün
• Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, insan ilişkileri kuvvetli
• Takım çalışmasına yatkın
• Hedef odaklı çalışabilen
• Microsoft Office programlarını (excel, word, power point) aktif olarak kullanabilen
• Yoğun iş temposuna ve vardiya sistemine uyum sağlayabilecek
• Hizmet kalitesine önem veren
• Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık

İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz


Etiketler

çağrı merkezi call center