Üsküdar Üniversitesi

WEBHELP - Müşteri Danışmanı (Çağrı Merkezi)

 

Webhelp bünyesinde çalıştırılmak üzere Müşteri Danışmanı (Çağır Merkezi) personeli istihdamı sağlanacaktır.

• Hafta sonu esnek çalışma saatlerinde çalışabilecek,
• Satış konusunda deneyimli,
• İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
• İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,
• İkna kabiliyeti yüksek,
• Çözüm odaklı, takım çalışmasına yatkın,
• Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli

İlgilenen kişilerin özgeçmişlerini remziye.copur@uskudar.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.


Etiketler

çağrı merkezi